نحوه ایجاد یک محتوای محتوا برای پروفایل اینستاگرام خود
نوشته شده توسط : علی

نحوه ایجاد یک محتوای محتوا برای پروفایل اینستاگرام خود
اولین قدم برای اجرای یک حساب کاربری موفق اینست که برنامه ریزی کنید. از آنجا که اینستاگرام یک پلت فرم بصری است ، با تعریف ظاهر و نمایه پروفایل تجاری خود شروع کنید.

هنگام ایجاد تم برای اینستاگرام ، باید به این فکر کنید:

رنگ ها برای استفاده
فیلترها برای اعمال بر روی تصاویر شما
نوع محتوا برای ارسال (فقط یک ایده خشن در این مرحله)
به حساب کاربری Instagram Canva نگاهی بیندازید. آنها انواع مختلفی از مطالب را ارسال می کنند اما در مورد رنگ هایی که استفاده می کنند دقیق هستند.

هرچه در خوراک آنها حرکت می کنید ، رنگ ها به صورت ارگانیک تغییر می کنند ، از بنفش تا قرمز شراب به هر رنگ دیگری که ممکن است فکر کنید.

مشاغل دیگر مانند لاکوست رویکرد متفاوتی دارند. Lacoste در درجه اول از رنگ های تجاری خود استفاده می کند - سفید و سبز - و به طور معمول هر خط در شبکه خود دارای پست های بصری مشابه است.

با این آموزش جدید آنلاین ، چگونگی بهبود تعامل و فروش Facebook خود را یاد بگیرید. رویداد از 10 آگوست آغاز می شود!
چهره مستر
10 آگوست را شروع می کند
بیشتر بدانید
نمونه دیگر از نمایه جذاب اینستاگرام تجاری از فروشندگان لباس مادول (Mewell) آمده است. هنگامی که در پست های آنها حرکت می کنید ، یک پرشور خاص ظهور می کند: لرز ، آفتابی و آرام. بسیاری از این جلوه ها با استفاده از رنگ های گرم و عکس هایی که دارای یک آسمان آبی روشن هستند به دست می آید.

ALT
اگر واقعاً می خواهید پیروان اینستاگرام خود را تحت تأثیر قرار دهید ، می توانید مانند این که Lancôme در حساب اینستاگرام خود انجام می دهد ، شبکه اینستاگرام خود را به یک مجموعه پیچیده و به هم پیوسته از تصاویر و فیلم ها تبدیل کنید.

سبک محتوای تصویری اینستاگرام شما باید نشانگر برند شما باشد. برای ایجاد سبک مناسب برای تجارت خود ، به این سؤالات پاسخ دهید:

شما می خواهید مردم با مارک شما چه ارتباطی داشته باشند؟ استفاده از این رنگها را عمدتاً در پست های اینستاگرام خود استفاده کنید.
چه نوع محتوایی را می خواهید ارسال کنید؟ عکس ها و فیلم ها با افراد ، چهره های نزدیک ، محصولات شما ، مناظر؟ البته ، لازم نیست که خود را محدود به یک نوع عکاسی کنید ، اما کمک می کند تا ایده کلی در مورد انواع محتوا که می خواهید ارسال کنید ، داشته باشید.
از چه فیلترهایی استفاده خواهید کرد؟ یکی از راه های ایجاد یک موضوع قابل تشخیص در اینستاگرام استفاده از یک فیلتر خاص روی تمام محتوای شماست. این یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد استایل اینستاگرام امضا است.
ALT
شماره 2: چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را برنامه ریزی کرد
هنگامی که می دانید نمایه اینستاگرام شما به صورت بصری چه چیزی را بیان می کند ، آماده هستید تا برنامه ریزی محتوای خود را شروع کنید قبل از در نظر گرفتن انواع مختلف محتوا ، با بازاریابی اینستاگرام خود به آنچه می خواهید برسید فکر کنید. آیا فروش بیشتری می خواهید؟ تعامل بیشتر؟ دنبال کننده های بیشتری دارید؟ تعیین اهداف بسیار مهم است زیرا محتوای شما را در اینستاگرام منتشر می کند.

همچنین میزان زمانی را که باید به اینستاگرام اختصاص دهید در نظر بگیرید.

اگر یک تجارت کوچک هستید ، ممکن است کسی نداشته باشید که تمام وقت رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کند. به همین ترتیب ، شما احتمالاً وقت زیادی برای اختصاص دادن به اینستاگرام نخواهید داشت (به همین دلیل تمام این برنامه ریزی اولیه بسیار مهم است). با خودتان صادق باشید در مورد اینکه چه مدت زمان می توانید به اینستاگرام اختصاص دهید تا بدانید هر روز چند پست را می توانید معقول اداره کنید.

علاوه بر این در نظر بگیرید که چه منابعی برای بازاریابی اینستاگرام خود دارید. چقدر می توانید در محتوای اینستاگرام خود سرمایه گذاری کنید؟

تقویم انتشار اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید
اکنون به ترکیبی از مطالبی که هر روز ارسال خواهید کرد فکر کنید (تصاویر تبلیغاتی ، فیلم ، داستان ، عکس و غیره). با ارسال مطالب متنوعی ، نه تنها یک نوع از همه زمان ها ، چیزهای جالب را حفظ کنید.

آیا شما یک تجارت کوچک هستید یا یک مارک بزرگ ، استفاده از یک تقویم نشر برای برنامه ریزی مطالب خود به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید. همچنین در دراز مدت باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد و نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت.

حال به انواع مختلفی از محتواهایی که می توانید برای Instagram بسازید نگاهی می اندازیم.

اشتراک آمار و حقایق در پست های شما برای تعامل و اشتراک گذاری بسیار مفید است. در اینجا ، HubSpot با استفاده از تحقیقات مربوط به آنها ، یک گرافیک را به اشتراک می گذارد.


ارسال ها با حیوانات و حیوانات خانگی ، تصاویر خنده دار و مواردی از این دست نیز برای ایجاد درگیری مخاطبان شما مؤثر است.

ALT




:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: